Транспортне сполучення в Одеській області може припинитися

Головний спеціаліст відділу державного нагляду за безпекою на наземному транспорті управління Укртрансінспекції в Одеській області Георгій Добрев повідомив, що багато перевізників готові повністю припинити роботу з обслуговування населення в умовах кризи.
Про це він повідомив на брифінгу для ЗМІ.
«Ціни на паливно-мастильні матеріали зростають. При цьому перевізники змушені перевозити пільгові категорії пасажирів. За них вони потім отримають компенсацію. Але кошти їм потрібні одразу. Та й відшкодування буде за колишніми цінами і не встигає за реальним зростанням вартості пального», - зазначив урядовець.
Як передає Добрев, вже зараз є перевізник в Саратському районі, готовий повністю припинити обслуговування своїх маршрутів. При цьому підприємці розуміють, що зарплатня населення не росте, і значне підвищення вартості проїзду проблеми не вирішить, тому що у людей не буде грошей, щоб платити за проїзд.
«Великих збитків завдають і нелегальні перевізники. Наприклад, на зупинці стоїть 20 чоловік. З них 6 пільговиків. Нелегальний мікроавтобус забрав 8 осіб. На зупинці залишилися 12, з яких за проїзд легальному перевізнику заплатять тільки 6», - повідомляє спеціаліст управління Укртрансінспекції.
В результаті даної ситуації фахівцем було розроблено програму, яка дозволить оптимізувати і зберегти пасажирські перевезення в Одеській області, уникнувши при цьому значного зростання вартості проїзду: «Організаторам перевезень пропонується проаналізувати пасажиропотік і синхронізувати внутрірайонні та міжміські перевезення. Якщо зараз майже кожен населений пункт має пряме сполучення з Одесою, то пропонується возити людей із сіл в район, а звідти вже в обласний центр, якщо райцентр не розташований далі, ніж Одеса».
Також пропонується скласти спільний графік роботи перевізників. Кількість транспортних засобів з населених пунктів на Одесу дуже велика. Їздять вони напівпорожні і починають влаштовувати гонки. Вони самі повинні визначитися хто буде їздити всередині району, а хто в обласний центр. Так число рейсів скоротиться, а наповнюваність автобусів виросте. Це дозволить підвищити вартість проїзду мінімально.
Додамо, що на думку Георгія Добрева автовокзали повинні регулювати наповнюваність транспортних засобів.
«Зараз дуже слабка взаємодія між автовокзалами, так як вони належать різним суб'єктам господарювання. Координація між автовокзалами дозволить визначати, який автобус по місту поїде, скільки підбере на шляху. Створити умови блокування нелегальних перевізників. Такі перевізники не перевозять пільговий контингент, і тим самим завдають подвійної шкоди легальним перевізникам. Необхідно єдине диспетчерське регулювання», - резюмував він.